NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Torsdag

Publicerad 2012-04-19 15:29:25 i Allmänt,

"Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt"


Jag har varit så sjukt trött sen jag kom hit, som jag sa igår till Karin "Det måste vara jetlag!" Hahah fantastiskt!
Eller så är det just för att jag håller på att bli sjuk (igen) Musiken strömmer igenom högtalarna och jag försöker bedöva mitt dunkande huvud och min onda hals med lite för starkt kaffe.


Igår var jag produktiv och sökte fem jobb, sen blir det ju spännande och se om det är någon som behöver en förvirrad norrläning haha! Vi var och hälsade på Karins mamma och pappa å skrev ut mitt CV och PB, fixade även till det lite grann. Sen blev vi bjudna på middag där, dom är så himla trevligt :)

Idag är vi bjudna på middag hos Lotta, så jag antar att vi ska dit när K slutar jobba.
Äh jag hade egentligen inget vettigt att skriva här.. Jag är mest uttråkad hah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela