NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Påsk..

Publicerad 2012-04-08 16:05:57 i Allmänt,

Påsken avslutades med att jag åkte hem från stugan dränkt i öl och gråtandes.. Jag har kanske inte haft den mest ultimata påsken.
I fredags slutade jag upp ensam på en väg mitt ute i ingenstans utan ström i telefonen, iklädd leggings, linne, högklackat och en förbannat tunn jacka. Efter en timme började paniken smyga sig på och jag var säker på att jag skulle frysa ihjäl, DÅ! kom polisen och jag var räddad! 
Dom måse ju trott att jag var dum i huvudet hahaha!

Så för att summera helgen så:
Öl i hår, ögon och på jacka.
Vilse och ensam.
Lämnad i Jokkmokk.
Åkt buss till stugan.
Förtärt alkohol i mängder.

Nu är jag i alla fall hemma och jag lever. 
Tänkte bjuda på nå bilder från i torsdags när jag och Smilla lekte med camen (:
Och någon enstaka bild från Koskats.

Börjar väl med koskats.





Alla bilder är stulna från Facebook eftersom jag är senil och glömmer at ta kort.

Nu kommer bildbomben på mig och Smillivanilla!










Såååååå!
Och det här ska vi roa oss med ikväll:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela