NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Om vingarna bär.

Publicerad 2012-04-18 14:15:20 i Allmänt,


Så ångra dig, aldrig att jag ångrar mig
Det finns inga skäl o blicka tillbaks
Ångra dig, jag skulle aldrig ångra mig
Om vi vände om nu skulle vi aldrig se
Om vingarna bär, om vingarna bär,
"Så ångra dig, aldrig att jag ångrar mig


"Så ångra dig, aldrig att jag ångrar mig
Det finns inga skäl o blicka tillbaks
Ångra dig, jag skulle aldrig ångra mig
Om vi vände om nu skulle vi aldrig se
om vingarna bär."


Det gick bra på AF idag, kom lite sent men det är inte så jävla lätt att hitta när jag typ aldrig har varit här.
Min handläggare skrattade åt mig och sa "haha tror du att du hittar härifrån nu?" Jag kände mig jättedum hahaha!
Lyckades dock hoppa av bussen för tidigt när jag skulle tillbaka så det blev lite spännande att försöka hitta hem igen, det visade sig att jag hade hoppas av på "fel" sida av Årstahallen så det gick bra :)

När jag kom hem igen så tänkte jag vara lite snäll så nu har jag städat tvrum, kök, hall, badrum och så dammsög jag i mitt å Tristans rum (: Någon nytta kan man väl göra så stackars Karin inte behöver göra allt.
Tänkte starta en tvättmaskin men jag vet inte hur man gör med den här haha! Måste fråga Karin.

Igår kväll började jag blöda näsblod, he ba sprutade! Brukar bli så när jag är stressad eller nervös..
Har väl börjat sjunka in att jag verkligen är här, nästan 100 mil från mamma och pappa.
Hade dock varit värre om jag hade slyttat till en stad helt ensam, nu bor jag ju faktiskt med en del av min familj så hem känns inte så långt borta ändå. Jag tror nästan jag kan känna mami och papis kärlek enda hit <3

Nu ska jag ta och fixa lite grejer i mitt CV och skicka iväg det till min handläggare och fortsätta dricka mitt kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela