NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Måndag once again

Publicerad 2012-04-23 15:01:31 i Allmänt,

Det gick ju bra att kliva upp 9 imorse? eeeh näää vaknade vid 11-11:30 tror jag, minns inte riktigt vad klockan var.
Har inte alls gjort mycket än så länge.. Ätit, sminkat mig, fixat håret. diskat undan, plinkat lite på gitarren och suttit här. Haha, mychet intressant.

Nu i veckan hade jag tänkt att svänga in på 4-ever tattoo och boka tid här framöver om jag vågar haha!
Alltså jag vågar boka tid, men vettefan om jag vågar tatuera mig.. Får se om jag kanske bara gör nå litet och väntar med att börja på mina större projekt. Kändes dock tråkigt..

I eftermiddag/ikväll.. Äh vad fan jag vet inte när idag, så ska jag följa med Karin och Tristan och kolla när han spelar basket! Jag tror det håller på en timme eller så, sen vet jag inte vad vi ska göra. Blir väl soffhäng och te/kaffe drickning as usual! 

jag har varit extremt kreativ och gjort pärlplattor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela