NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

bäjkis!

Publicerad 2011-09-24 17:15:57 i Allmänt,


Blev visst att dricka igår..Klockan var närmare 22:30 när vi satte igång och jag var väl hemma vid 4 tiden haha.
Det var en riktigt rolig kväll, det är allt för sällan man har så trevligt. Det kan bero på att krogen var stängd :D
Hemmafester is the shit!

Jag sov till tre idag och vaknade upp såhär lagomt bakis, inte så farligt. Sen var det bara ställa sig vid spisen på en gång och börja göra middag. Det blev kotletter och pommes, förbannat gott! Jag och Lindvi tömde 1½ liter cola till maten, det ni! 




Blev inte någon direkt skillnad när jag slingade håret.. :(
Nåväl det syns lite grann i alla fall (Jag gjorde mörkare slingor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela