NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

4h

Publicerad 2011-09-22 20:34:31 i Allmänt,

4 timmar utan nikotin.. Jag tror att jag ska gå och lägga mig snart. Haha!

Imorgon har jag planer på attKliva upp tidigt, typ 9 :)
Pallra mig ut på en liten promenad ner till solariet. 
Kanske ha Lindvi att gå på bolaget och köpa lite vin som vi kan ha när vi bakar! :D
Lindvi skulle baka nå vaniljknytten (heter det då?) och jag har tänkt baka vanilj och kanelbullar.
Och på det hade det inte suttit helt fel med något mumsigt till middag.. Vet dock inte vad..
Fritera fläskfile och kyckling kanske?
Hemmagjord pizza?
Mammas starka kyckling..?
Frågan är sen vad man orkar laga haha.
Någon som har något tips? (:

Nu ska jag fösöka få tag på min syster så jag kan släpa med henne ut på promenad (:

Nickan å jag (: Vintermarknaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela