NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Paltfest!

Publicerad 2011-09-21 20:05:13 i Allmänt,

"Yeah she wants to tear you down
And she leaves without a sound
It's like falling backwards
Into no one's arms"


Howdy! Kom precis hem från Tommy, vi har varit på paltfest! 
Ruskigt gott, är dock besviken på mig själv att jag bara fick i mig två stycken paltar.. ;)
(Slängde just min kamera i golvet..)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och blickar ut över mitt otroligt städade rum, ehe. Jag städade faktiskt för någon dag sen men nu har jag slitit ut i princip hela min garderob li högar på golvet och sängen plus att jag har kartongen till mitt, nu föredetta wii liggades framme.
Jag skulle ta fram garantipappret och skicka iväg det till dom som köpte wiiet av mig men jag hittar det fan inte. Hmm jag får fråga papi, jag har garanterat gett till honom så jag inte skulle tappa bort det.

AAAH! Av någon dum anledning fick jag för mig att ta ut linserna en snabbis, sen la jag in en snus och SEN satte jag i dom igen.. Det svider som saaaatan i ögonen nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela