NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Hello nolifer!

Publicerad 2011-09-20 12:31:08 i Allmänt,

"I don't wanna seem so weak"

Sitter på golvet vid tv-rums bordet och dricker kaffe, lyckas alltid glida ner från soffan.. I dont know why, jag antar att dator hamnar i perfekt höjd då :)
Har haft hand om Tyson i drygt 1 månad och i fredags lämnade jag igen honom till Andrèas och Emelie. Usch vad tråkigt det är utan honom.. Nå väl, jag får se till att flytta hemifrån så jag kan ta honom igen, pappa går inte riktigt med på att han ska bo här eftersom vi redan har två hundar. Kan dock förstå honom.

Och nu till något helt annat!
Jag har nästan börjat sakna att vara i skolan, eller.. Snarare att fylla mina dagar med något vettigt. Det är så jävla tråkigt att bara sitta och vänta ut dagarna. Hello nolifer! Det är tråkigt att aldrig träffa folk (borsett från familjen då) Nu känner jag att jag måste tag tag i det här.

• Ta mig ner till bokenskolan och fixa sv betyget.
• Söka jobb!!!!
• Betala igen skulder.

Det är det jag kan komma på nu. Det är mycket som måste tas tag i men jag börjar med att beta av lite i taget.. :)

Nå nu ska jag gå och hämta mer kaffe och kanske spela lite för att fördriva tiden en grå och regning dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela