NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tradera = <3

Publicerad 2011-09-23 14:00:50 i Allmänt,

Tradera är fan farligt.. Man tycker att allt är så billigt så man är ju och budar litet överallt..
Sen blir man svin glad för att man vunnit massor, tills man räknar ihop allting. Då var det inte så billigt nå lägre haha!
Nå men jag har faktiskt lyckats hålla mig i i skinnet och inte budat på allt jag har haft lust att buda på.


Just nu är det dom här jag budar på.

Enbart för att jag vill göra fler hål i öronen, äger som sagt inga små pluttörhängen.
Haha här vill jag bara åt kedjan så jag kan sätta pappas vigselring på den
isället för att ha den på kedjan jag har nu.


Sen har vi dom auktionerna jag redan vunnit och betalat (:

Piercingarna är givetvis nya och oanvända.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela