NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

This town is to small for me to stay.

Publicerad 2011-09-20 17:42:19 i Allmänt,

Har gjort en intresseanmälan på en jättefin lägenhet! Eller säger man att man har ställt sig i bostadskö kanske?
I alla fall så är det en 3:a87m², inte helt fel!
Nå, inte för att jag tror att jag kommer få den med tanke på vart jag ligger i bostadskön.. Men det är ett ypperligt tillfälle att samla poäng (Y) Jag och Lindvi fastnade verkligen för lägenheten och kom fram till att det är våran "drömlägenhet" hihi!
Vi började kolla efter andra lägenheter när vi tog oss samman och insåg att vi inte kommer att få just den här.. Men då dög självklart ingen annan hah.. Jobbigt läge. ;D
Och vi har även bestämt att vi inte tänker berätta vart i Sverige vi (kanske) ska flytta till fören allt är helt säkert.


Random bild (:

Får se om jag åker på att vara barnvakt nu när Tommy ska på gymmet eller om någon av våra andra systrar ställer upp. Om jag slipper så ska jag lägga mig i badet och mysa på ett litet tag.
Känner för ansiktsmask och hårinpacking!
Oh nu när jag kommer ihåg det så ska jag kolla upp lite olika ansiktsmasker som man gör själv, så jag vet vad jag ska inhandla för grejer på fredag :)

Så nu ska jag kolla upp det, gör ett nytt inlägg med olika "recept"
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela