NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Punktera

Publicerad 2011-09-21 22:35:35 i Allmänt,


Två örhängen + En säkerhetsnål = Två nya hål i öronen! :D
Det har jag alltså roat mig med nu. Om jag hade hittat nå fler små örhängen så hade jag gjort fler hål i öronen, men jag tror inte att det existerar i den här lägenheten haha.

RESULTAT


Alltså jag har en till blogg som jag ännu inte skrivit något i, som jag gjorde samtidigt som den här.
Jag funderar på att använda den till att bara lägga upp bilder och små texter i.. Men jag vet inte.
Liksom använda den somett utkast för mina feelings likssåm ;') hahaha
Men jag ska fixa en passande design till den innan jag ger ut adressen :)

Nu ska jag söka vidare efter örhängen och vänta på Nickan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela