NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Oi mate!

Publicerad 2011-09-22 16:04:40 i Allmänt,

SCHALOOOOM!
Hihi, kom precis ut ur duschen och sitter jag med min sista snus under läppen, nu bär det av mot nikotinfria tider!
Jag lär vara ganska så jävla grinig.. Hmm.

Det har varit en extremt lugn dag, för ovnlighetens skull då eller? ;)
Jag vaknade vid nio och kom på att jag inte hade någon aning om vilken tid jag skulle på möte. 
Så jag skrev ett sms och fråga men fick inget svar.. Däremot så ringde han 11:20 och frågade om jag hade glömt bort mötet..?! Jag blev lite pass och sa att jag hade skrivit ett sms och frågat om det, men hans telefon brukar tydligen strejka så han hade alltså inte fått det.
Men det var ingenfara med det, de var bara att slänga på sig kläder och knata iväg.

Nu ska jag fixa en ny mail så att jag inte tappar bort alla viktiga meddelanden bland allt skit i min nuvarande mail.
Och jag ska sätta mig och skriva ett personligt brev, här ska det sökar jobb banne mig! Ska även ändra lite grejer i mitt CV som har blivit fel. Så jag har ju det jag gör ;)

Osminkad å nyduschad.
Petade på lite smink mihi (:
Sen spårade det, ehehe!

Kommentarer

Postat av: Erica Nylund

Publicerad 2011-09-22 16:20:54

allt bra?

Postat av: Liza

Publicerad 2011-09-22 16:24:18

Jaa, men visst är det svårt med telefoner! Och det är inte billigt heller. :O

Postat av: Liza

Publicerad 2011-09-22 16:27:53

Sv: Jag menar det. Man har så mycket småkrav, men egentligen så behöver den bara fungera att smsa och ringa med, för mig i alla fall. Alla tjatar så himla mycket om tester och grejer, bara den inte krånglar är jag glad. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela