NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Gnäll å Tybatron

Publicerad 2011-09-02 22:38:08 i Allmänt,

Jag förstår mig verkligen inte på mig själv.
Varför ska människor vara så fruktansvärt komplicerade (syftar på mig själv nu)
BLÄ! Kan jag snälla få ta semester från mig själv ett tag nu? Jag är ju så himla leds.
Hade hellre suttit och klagat till någon i stället för att skriva här, men ingen har ju för fan tid. I och för sig så finns det nog något roligare att göra att sitta och lyssna på en halvförtvivlad Ellen haha.

Jag har tagit med mig Tyson så upp till Nickans lägenhet och här sitter vi nu, jag i sängen och Tson sitter på golvet och bredvid sängen och kollar med stora bedjande ögon på mig. Han vill så gärna upp i sängen men han så mycket hår! Någon som har något "knep" eller tips för att få hunden att lösa mindre hår? Jag vet ju att dom flesta hundar släpper päls vid den här tiden, men det här är sjukt och han hårar fan året runt.
Åh jag vill bara säga "varsågod" åt honom så han kan ligga och kramas med mig.

Kommentarer

Postat av: :*

Publicerad 2011-09-10 11:21:03

Äggula, 1-2 ggr i veckan :D och torkad gädda :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela