NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

förvirrad taco?

Publicerad 2011-09-23 16:57:42 i Allmänt,

"I just want you know who I am"

Sitter och är lite förvirrad.. haha

Jag- vad gör du? (:

Johanna- ska dra på affärn, självdå?

Jag- ååkej, nä ska väl just till å dricka nå kaffe (: vill du ta en kopp? ååh, men fan vilken tajming jag har egentlige, kan jag åka med dig till affären? ;O

Johanna- jooodå

Jag- vilken joodåade du uti? ;D

Jag menar.. Hur ska jag veta haha..?
Nå väl, det blev tacos till middag för tydligen så lyssnade ingen på mig i går haha.
Sen får jag väl skylla mig själv att jag inte följde med och handlade..
Men jag var duktig och lagade middagen i alla fall och jag hann visst glömma bort att jag gjorde kaffe för nu kom dom och sa att det var klart (senil?)

Väntar på svar från Johanna så jag vet om jag ska vänta på henne innan jag dricker kaffe och om jag kan åka med henne till affären eller om jag helt enkelt får använda mina små ben och gå ner (:

Min header jag hade i förra bloggen. (en av dom)
Ska försöka pillra ihop en ny design så jag slipper ha en lånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela