NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tuesday, i'm not in love.

Publicerad 2011-10-18 17:41:56 i Allmänt,

Ännu en dag avklarad. D Ö D L I G T trött! Förmiddan har spenderat med att sitta i trucken och golvet.
Sen efter luch har jag slipat nå master, spolat stroppar och armeringsjärn.

Orkade inte följa med ner på kyrkogården, kändes alldeles för jobbigt både psykiskt och fysiskt, isället började jag laga middag och gick igenom posten. 
Hitta ett ynka brev till mig och det var från arbetsförmedlingen, ska dit någon dag nästa vecka och surra med M.F om en utbildning jag ska gå (börjar 31/10 och varar till någongång i början/mitten av April)
Trodde jag skulle få vara lite ledig efter praktiken, men icket! Nåja, jag ska inte klaga..Det är ju faktiskt skönt att göra någonting om dagarna istället för att bara drälla hemma.

Nu ska jag ta och släpa min stackars kropp in i duschen..
Helt fucking omöjligt att bli ren!!! Smusten sätter sig jävlart säkert ordentligt.

Kommentarer

Postat av: M:et

Publicerad 2011-10-27 19:09:12

snygg blogg! Länkbyte? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela