NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Barnvakt!

Publicerad 2011-10-03 18:28:59 i Allmänt,

Passar på att skriva ett litet inlägg nu.
Ganska direkt jag kom upp hit så skulle Tommy cykla till jobbet, han hade redan gjort klart middagen så det var bara för mig att duka fram. Jag förstår inte hur barn kan ta typ.. 45 minuter på sig att äta mat!? Det är ju galet haha..
Johanna
hann vara förbi och dricka kaffe med mig en sväng också sen jag kom hit.

Barnen är uppe hos en kompis och leker och förväntas att vara hemma klockan 19. Haha får se om dom kommer i tid nu :) Nova sa att hon måste duscha ikväll, så jag får väl hiva henne i duschen och sen ska vi göra inbjudningskorten till Smillas kalas som är på söndag.. Min lilla prinsessa blir hela FEM år!! Hon börjar bli så himla stor nu kan man tycka :D
Snart kan hon ju flytta hemifrån ;) 

Bjuder på en gammal bild på mig och Smilla :)

Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te och plinka lite på gitarren undertiden jag väntar på barnen.
CIAO! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela