NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Onsdag.

Publicerad 2011-11-02 18:37:51 i Allmänt,


Okej, i've made up my mind.
Om vad är inte behöver inte ni veta.

Ligger i sängen och fryser ihjäl lite grann sådär lagomt.. Funderar starkt på att slänga mig i duschen för att få upp värmen, men då måste jag ju röra på mig och det orkar jag ju inte :')
Förbannade trötthet!

Alltså om mitt liv inte får någon slags vändning snart så vet jag inte vad jag gör. 
Allt känns väldigt meningslöst och likgiltigt, eller om det är jag kom är det. Whinewhinewhine!
Nu känns det genast bättre :D
Jag ska slänga mig i duschen nu och sen ska jag gå upp till bella och dricka lite kaffe.

HIHIHIHIHIHI heeeejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela