NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

update

Publicerad 2011-11-28 20:59:14 i Allmänt,

Vilken underbar vecka det har varit, inte en enda tråkig minut! :D
Sitter och dricker glögg och försöker skråla med musiken men min röst är borta, någon som sett den ligga och skrota någonstans? ;) hahah!

har ingenting att skriva egentligen :P
Jag såg Raised Fist i lördags, so be jealous!
Nu ska jag försöka vika in nå kläder i garderoben och småstäda rummet lite grann!

Och en liten notis, jag har snaggat båda sidorna av skallen igen! Ångest, YEAH!
Ni får en liten före bild. Jag har inte tagit någon sen jag klippte mig, meeeen he kommer!



JUSTE! Ni får 10% rabatt på Färgadelinser.com med koden: BLOGG2011FARGADELINSER

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-07 15:58:29

Pinsamt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela