NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Luleyo

Publicerad 2011-11-07 19:55:46 i Allmänt,

För dom som inte vet har jag varit i Luleå i helgen och haft det bra :D
Det blev utgång både fredag och lördag. Lördagen tog jag det dock väldigt lugnt, jag var så himla bakis.
Fredagen blev det ganska mycket..EHEHE! Men kul.
Juste var på min absolut första hockeymatch i lördags, det tar emot att erkänna det men.. Det var fantastiskt roligt! Jag som hatar hockey ;)
Nå jag orkar inte skriva så mycket mer om helgen då det hände för mycket.. Typ.

Jag har precis kommit upp ur badet och sitter och funderar på att baka något smarrigt (Känner ett enormt sug efter SOCKEEEEER!) gah.. Men jag är nog alldeles för trött för att stilla mitt sockerbegär, kanske bara fixar en kopp te med loaaaads av socker?

Haha känner att jag kan sitta och mala på med en massa onödiga saker, men jag ska bespara er det.



Bjussar på en bild från helgen (:
Kommer mer bilder sen när jag får hem min kamera från luleyo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela