NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

JAG ÄR KÄR...!!

Publicerad 2011-11-13 20:10:22 i Allmänt,

Ja nu ska man tro, det måste ha slagit slint i skallen på den där bruden, eller hur? ;)
Nåväl det händer även den bästa har jag hört.


Det har varit en lugn helg. Fredags gick jag ut (Nykter) Jag tog en öl på opera och sen drack jag två cider på efterfesten.. Vad skumt det kändes att vara bland en massa fulla människor, man blir lite avskräckt när man ser hur folk beter sig på fyllan, om jag är sån ska jag fan sluta dricka. EHE. Kul att se det från ett annat perspektiv i alla fall.

I går var jag och kollade på styrkelyfts DM, riktigt kul var det faktiskt. Var där från 11:30 till 17, jag gick hem för att jag var så fruktansvärt hungrig.. Smart som jag är så åt jag ingenting innan jag gick dit och kollade.
Min bror vann i sin viktklass! Så grattis till honom.
Om jag inte minns helt fel så slog två av killarna sverige rekord i sina klasser! :D
Äh vad fan, alla var svin duktiga, schtarka karlar och kvinnor det där.
Sen när jag kom hem så åt jag varma mackor och intog soffan och där spenderade jag resten av kvällen med "Så mycket bättre", "Dumpa honom" och "The grudge 2" :) Slocknade vid 3 inatt.

(Den här bilden är från någon gång under 2011, alltså inte tagen igår)
Och idag har jag bara tagit det lugnt. Vi har haft familje middag för att fira farsdag och Tommy (min bror alltså) som fyller 34 idag :) himla mysigt.
Jag ser helt proper ut idag! :D Jag har verkligen inte på mig "Ellen" kläder eller vad man ska säga. Ser ut som en 40+are typ, men det är sköööönt!
Och jag är alltså kär i dessa om någon undrar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela