NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Färgade linser

Publicerad 2011-11-15 14:09:54 i Allmänt,


Tänkte skriva ett litet inlägg om färgadelinser :)
Jag har användt mig av färgade linser sen ca 1½ år tillbaka och trivs jättebra med det. Jag beställer mina linser från färgadelinser.com. Jag har kollat på andra sidor som säljer linser för att jämföra priser och kommit fram till att färgadelisner är överlägna när det kommer till det.

Jag har haft: (alla med styrka)

Expressions Colors Brown



Freshlook Dimensions Caribbean Aqua



Freshlook Dimensions Sea Green



Freshlook Dimensions Pacific Blue



Expressions Accents Violet




Det är superenkelt sätt att antingen testa en helt ny ögonfärg eller kanske bara få lite djup i sin riktiga ögonfärg.
Jag har många komplimanger för mina ögon, helst när jag hade dom bruna linserna. Då fick väldigt intensiva ögon och det tyckte folk om.
Passa dessutom på att köpa linser nu Freshlook eller Expressions för bara 149:-/par (40% rabatt!) 
Det ska jag göra i alla fall! :D

Här köper du färgade linser hos fargadelinser.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela