NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tisdag.

Publicerad 2011-12-21 00:35:20 i Allmänt,

Livet känns som bäst just nu, i princip allt känns bra!
Lite små ändrigar här och där så ska vi se att det löser sig.
I söndags kom Elin, Jimmy och Jack hit så det har varit full rulle här hemma sen dess. Enda lugna stunden man fått är väl så här på kvällarna när alla har gått och lagt sig :) haha, men jag ska inte klaga! Det är härligt när det är mycket folk här, ni skulle bara veta hur mycket kärlek det ryms på 92 km².

Julen närmar sig med storm steg men ännu har julkänslorna inte hunnit ikapp mig.. Det syns överallt hemma hos oss att det är jul och det är hur mysigt som helst, nåväl om jag känner mig själv rätt så kommer jag känna av julen först på morgonen när hela familjen samlas och äter frukost :)

Och en sista grej bara!
Till er som  väljer att snacka skit och hata mig, tack! Jag menar det verkligen.
Då slipper jag själv ta reda på vilka människor som är värda mig :) 
Vissa av er förstår jag varför ni tycker illa om mig, för jag vet att även jag har felat. Men då har jag faktiskt försökt be om ursäkt medn blivit ignorerad, eran förlust.
Och ni kanske ska börja tänka efter vad ni säger till vilka, för det ska ni veta.. Svinbett går igen ;)

Så än en gång, tack för att ni gör mitt liv lättare och för att ni ger mig ett gott skratt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela