NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

ohlalaaaa!

Publicerad 2011-12-13 15:06:26 i Allmänt,

Oh my god, oh my god what a wonderfull surprise im in..? ;)
Whopwhop! Jag är så lycklig just nu! Äntliiiiiiiiiigen. Det trodde ni aldrig va?


Sitter nere på miroi och "pluggar" och surrar med mina classmates. Glöggkväll och diverse saker är planerade. Skönt att vara pigg för en gångs skull, fick i och för sig 12h sömn inatt. 
Alldeles för länge sen jag fick sova ordentligt, men jag har ju haft för kul för att ha tid med vad vare folk kallade det nu igen.. Sömn? Ja jag tror det var så det hette!
Änglarna är ju för roliga ;)


Nä nu ska jag inte sitta här och göra er avundsjuka på mitt helt underbara liv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela