NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

g'night

Publicerad 2011-08-19 02:04:50 i Allmänt,

Haha såg nu att jag hade skrivit ett halvt inlägg och sen bara lämnat det! Skitsamma, det får bli ett nytt då. 
Håret blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, jag är typ röd/orange i håret så jag måste nog bleka en gång till i alla fall. Det hade kunnat bli värre ;)

När jag har donat klart med håret så liftade jag med Catrin upp till min brors hus där min kära syster Lindvi befann sig med våra brorsdöttrar (Hon är barnakt medans min bror är i Lund och tävlar i styrkelyfts SM) Där stannade jag ett tag och drack kaffe och plinkade lite på gitarren. Sen skulle Catrin köra hem mig men vi åkte runt i Jokkmokk ett tag och surrade skit (: När jag väl kom hem så var det bara att gå ut med hundarna sen gick jag upp till Nickan och kollade på Little Nicky för typ femtioelfte gången hihihi, den är grym! :D

Nå väl kom hem för ett litet tag sen, inte kul att promenera i det här pissvädret.. Jag hatar regn so badly!
Nu har jag krypit ner i sängen med en kopp te och ligger å kollar på Californiacation med den världens mysigaste Ozzy tätt ihop kurad vid min vänstra sida (:

Natti på er!

Det ser ju i alla fall bra ut i svart/vitt haha! :D


lite sämre i färg dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela