NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Onsdag 17 Augusti

Publicerad 2011-08-17 18:55:44 i Allmänt,

Nu har jag alltså flyttat mig från Helavarldengungar.se till denna.
Kändes som att jag ville "börja om" so here I am.

Var precis på väg att börja göra en lista min andra blogg, så det passar ju nästan perfekt att jag gör den här i stället nu när jag har ny blogg och allt.
Då kör vi nu då!

Dag 1 – Presentera mig själv.

För er som inte vet så heter jag då Ellen, jag är arton år och osårbar! 
Jag bor i Jokkmokk, norr om polcirkeln. Varje gång man ska gå ut får jag slåss mot isbjörnar, renar och samer som fyller våra så kallade gator. Vi har just fått internet här uppe och jag hoppas att vi snart inte behöver gå fullt påklädda inomhus för att det blåser rätt igeom väggarna.. Våran improviserade isolering (som består av tidningspapper) mellan snöblocken hjälper inte riktigt mot blåsten :/
Haha nej men seriöst nu!
Jokkmokk är ett fint litet samhälle.
Vet inte vad folk vill veta om en egentligen.. Så jag tycker att om ni vill veta något så får ni helt enkelt fråga mig.

Haha, shit vilken bra presentation av mig själv! Jag är måttligt imponerad ;D
Oj jag försökte googla fram en bild på Jokkmokk och det finns typ nästan bara bilder som är tagna under vintern..
Man kan ju tro att det är vinter året runt haha :D

(ooooh hittade en bild)


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och vänta på att tvätten ska bli klar.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela