NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Färga håret (:

Publicerad 2011-08-18 15:47:35 i Allmänt,

"Regrets and mistakes, they're memories made."

Sitter med en plastpåse på huvudet och ser allmänt fånig ut, haha!
Lindvi tog med sig Smilla när hon skylle ut med Ozzy så jag tog med mig Nova och Jissa till ica för att hämta ut ett paket från kicks innehållande: Foundation, mascara, primer, skrubbhandskar och hårinpackning.
Sen kunde jag inte låta bli att slinka in på konsum för att köpa en hårfärg, så jag fråga Nova vad hon tyckte att jag skulle ha för färg på håret och hon valde givetvis blondt eftersom hon och Smilla är blonda och blondt hår betyder tydligen kärlek! Gulligt va? :D
Nu ska jag alltså bli blond och jag ska inte, jag upprepar INTE! ge upp och färga det rött.

Shit, jag har inte varit blond sen jag var typ..12 och då var det min naturliga hårfärg. Jag har ju blekt det massor förut men det har alltid slutat med att jag har färgat det rött, brunt, svart eller någon annan färg.
Men nu har jag faktiskt silverschampoo som jag inhandlade förra gången jag skulle bli blond men färgade det rött..
Well well.. Sen ska jag låta mitt stackars hår vila.


Nu ska jag vika/hänga in mina kläder i garderoben och sen ska jag slinka ner i källaren och ta en ny tvätt tid så jag kan tvätta mitt täcke och mina kuddar.
CIAO!

Innan jag klippte av mig håret.

Efter jag klippte av mig håret.

Sen kommer den en bild på nya hårfärgen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela